TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Fiske

Kategori: Allmänt

Fiskade lite i helgen.
Slutade med att vi sov över där med, o tält.
Det var mysigt.
Ahlen sov i vindskyddet. Vågade inte sova hos oss.
Det enda som nappade var tydligen två abborrar inne jag kom och sen en mussla på natten.

Ligger här i sängen nu. Svettats hela natten och nu när Jens åkt till jobbet fryser jag.....
Ska till sjukgymnasten i eftermiddag. Dock har foten blitt bättre och jag har faktiskt sprungit två rundor på hela 3 km. Efter över en månad i stiltje och frosseri så var kondisen bortblåst. Jag som egentligen reder av en mil utan problem!
I vart fall så har foten klarat det. Fast ja, kände av den nu när jag vatt uppe och gått. Vill gärna röntga den så jag vet om det är nån spricka eller så jag kan jobba vidare med tex andra skor.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: