TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Läskigt värre

Kategori: Allmänt

Nu händer det saker i vårt hus måste jag bara skriva.
Vet inte ens om jag vågar skriva här, rädd att det sa bli läskigare.
Har hänt lite mysko saker där ett tag nu.... 
Det värsta var ändå det inatt.
Usch, vill inte tänka på det nu när jag är på jobbet.
Men i vart fall så finner varken jag eller Jens nån förklaring på detta.
Det var andra gången jag vaknade av jag hörde ljud och när vi sen vaknar så ser vi nåt som hänt.
Men igår var det verkligen en fysisk sak som hände som vi inte kan förklara. Detta efter att jag väkt Jens på natten då jag vaknade hastigt av jag hört nåt. Trodde det var vår skrälande ringklocka.
 
Vi kom inte fram till nåt så jag skrev faktist ett litet meddelande till mediumet som varit hemma. Skrev för att fråga så det inte fanns några sådana farliga saker som i paranormal aktiviti.
Hon svarade faktiskt.
Höll på att tappa andan om vad hon skrev.
Jag skrev ju inte något om vad det berodde på varför jag skrev så. Men det var precis som om hon visste vad som pågått framför allt just på stället vi märkte detta. 
Så nu MÅSTE jag lyssna till budskapen jag fick i våras när hon var hemma hos oss!!!
 
 
Men de e sjukt detta. Sjukt läskigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: