TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Undrar om det var det mediumet menade?!

Kategori: Allmänt

Pratade med min chef IDAG angående mitt jobb och mitt tokiga soveri när jag ska och när jag inte ska sova.
Givetvis inte på natten när jag jobbar. Då är jag vaken!
Men sen efter det samt nätterna och dagarna när jag är ledig.
Pratade även lite om andra småsaker som snurrar i min hjärna just nu.
Han hade misstänkt detta då jag ville ha ett samtal med honom så han hade redan kommit på en lösning.
 
Snabba puckar blir det också. Den 1 mars börjar jag jobba dag.
Mediumet sa att det kommer ske en förändring med mitt jobb, det kommer vara till det positiva och det kommer ske fort.
Dock sa hon att det skulle ske i höstas.
Men men, hon är inte helt klockren och det är lite härligt det med, när man får luska ut vad det är hon kan ha menat.
 
Jag kommer få samma helger som nu så det är skönt.
Dock får jag ta ledigt i april när det blir Stockholmsresan.
 
Hur känns detta då?? Jo det känns jättebra, men det är jääääkla långt att köra! Kommer väl inte kunna sova när jag ska jobba dag och jag får planera in mina dagar lite mer nu och inte ta allt så spontant. Som om jag skulle ha så mycket att göra om dagarna då... Men ja, det lilla jag har att göra :-)
 
Prefkt när man jobbar till 16. Då står Jens redo med maten på bordet när jag kommer hem :-D <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: