TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Seriöst alltså....

Kategori: Allmänt

Råkade sova lite länge idag... Var ju vaken kring åtta men var så döds trött då så jag tänkte sova nån timme till.
Tänker inte tala om när jag vaknade....
Tänko om jag kunde sova när jag jobbat natt istället.
 
Kan ju helt ha berott på att jag sov länge och gav mig ut på tom mage.. Men Jag funderar på löpning nu på vintern, när det är kallt, is och snö och jag har broddar på mig.
Orkar inte ta mig runt hela grisabanan ens.
I förgår kom jag inte upp för backen. Fick gå upp. Var ju halvdöd efter det.
Idag han jg knappt komma in på grisabanan från stora vägen förens jag fick gå lite grann och stanna mitt i backen fick jag också göra.
Visst det kan ha med tom mage att göra, MEN jag sög i mig lite smooti innan jag stack för att få lite kvick energi.
Även fast jag har broddar och det ser ut att vara bra trampat i spåret så är det säkert annorlunda att springa på sådant underlag + kylan.
Tycker dock att jag sprungit i kyla förr utan bekymmer
 
 
Så nu har jag hunnit trycka i mig ett litet glas av livets dryck!!! Lite snabb återhämtning innan dusch som nu nalkas.
Gissa vilken dryck jag syftar på!?
 
 
Jo mjöööölk! Just nu denna. Mumma
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: