TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Söndag!

Kategori: Allmänt

Har överlevt helgen efter mina mål.
Men idag bryts dom lite, men det är bara idag!!!
 
Idag började jag morgonen med ett löppass i byn. Det kändes som dubbelt så långt då det var så kallt och blåsigt och det är alltid lite krabbigare att springa med broddarna. Men det var nog mest blåsten som ställde till det.
 
SItter just nu och och hade femman på i bakgrunden. Det är en PT som ska göra allt för att gå upp i vikt. Så han vräker i sig skräpmat. Fy fasen att vända den trenden sen. Är nog lättare att vänja sig vid skräpmat än nyttig mat. Eller det ÄR så, det är jag ett levande exempel på!
Han fortsätter att jobba och han blir bara större och större.
Den första reaktionen på kroppen var att hans mage putade ut reält. Lite hjälper han nog till och trycker ut den.
Han får bulor på huden osv.
Kan känna igen det om jag vräkt i mig nåt.
 
 
 
Ikväll så ska vi på kalas. Då blir det till att äta lite gott alla fall.
 
Imorgon är det ett tidigt morgonpass på gymmet som gäller igen.
BEEEN. Träningsverken har nästan släpt alla fall.
 
Nehe, nu ska jag ta bilen och köra till byn. Lite ärenden.
 
Hej hopp
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: