TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Bara krämpor

Kategori: Allmänt

Jahapp, började ju dagen med hosta. Slemhosta.
Kändes som 15 liter slem skulle upp.
 
Avtog under dagen och jag har mått rätt bra.
Skulle luka ett land som var i skuggan, vilket jag gjorde, men det slutade med att jag lukade och grävde fram vår igenväxta gång, lukade ett stort land till i solen (visserligen var det nästan bara att vända på jorden där) samt plockat bort ogräset från gången bak huset med mera..
 
Gick in och hämtade en flaska hemmagjord flädersaft som jag gav till grannarna och satt där och pratade lite.
Nu har jag duschat och äntligen satt mig ner. Mår nu sämre igen och har börjat hosta..
Nu är det precis som igår kväll torrhosta samt att jag mår lite sämre i huvudet igen.
Suck
 
Dessutom så har jag ont i foten.
Jag fick kännar i den i helgen. Tror det var då. Osäker. Men i vart fall har det blivit sämre nu. Har inte känt nåt när jag haft sko på under dagen, men nu när jag går utan så gör det kanske ont.
Men klämmer jag på den för att lokalisera var det sitter så hittar jag inte det.
Det är alla fall den opererade foten men det verkar inte vara där det är opererat som det gör ont, eller där det gjorde ont efter op.
Hoppas inte det blir värre än nu.
Vet inte vad jag gjort.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: