TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Dröjde inte så länge innan den kom :-)

Kategori: Allmänt

Ursäkten har kommit.
Den kom redan dagen efter, fast den kom till Jens och inte till mig.
Men idag så sade personen i fråga den till mig också.
Så bra att folk inser att dom kanske gjort fel :-)
Nu är allt frid och fröjd igen och det ska nog bli en bra sommar detta :-)
 
 
Sista natten nu då :-)
ca 7,5 timmar kvar.
 
 
Sen blir det att åka hem. Pallar jag så kör jag ett lättare benpass på gymmet innan jag lägger mig och sover en stund.
Kunde vatt skönt att köra igenom dom lite grann inför veckan då det inte kommer bli någon styrketräning.
BTW, köpte ett par byxor på Sportamore för några veckor sen. Dom var för små så jag fick en storlek större. Ja, dom satt väl inte riktigt som en smäck men NU passar dom bättre. Tvinga i sig grönsaker till maten, det är grejjer det.
Synd bara att man måste tvinga i sig det och se upp så man inte klöks av det... hmm
 
Hej o å hå.
 
Nu skjöt nån nåt här ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: