TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Änglakväll som heter duga!!

Kategori: Allmänt

Jaha då kom mammas budskap som hon fick för drygt ett år sen, i uppfyllelse idag.
Gud vet vad jag har och vänta då jag fick en liknande ingivelse i måndags!!!
Helt otroligt. Plötsligt händer det liksom!
Ska försöka att inte vara girig bara...
Andevärlden gör avtryck överallt, bara för att bevisa att det ÄR så här det ser ut!
Det mesta Sanna sagt till mig som kommat skall har slagit in. Har ju inte rest till Egypten än och kommer nog inte göra det heller. Inte rest till Skotland heller, men det kan lika gärna ha varit Gotland hon menade. Hon är ju inte 100% men det är så jäkla spännande när allt slår in!
Allt som hänt mig som hon sagt, saker hon inte riktigt kunde se och höra varför det var så, men att jag skulle hålla utkik. Helt galet.
Saker om min framtid som slagit in, utan att jag själv påverkat det.

Så kommer ändå min skeptiska sida fram... tänk om det är fejk...
MEN hur fasen kan hon veta så mycket om folk som hon aldrig träffat el ens kunnat söka info om på nätet?
Hur kan hon veta hur våra döda annhöriga var?
Nu senast har jag som sagt rätt dålig koll, men hon sa att det berodde på mig "ego" eller inre "jah". Det satte käppar i hjulet för mig.
Jag skulle nog komma på vilka det var!

Ja... den som lever den får se!
Funderade på att boka henne igen och ha en släktsammankomst.

Men nu ska jag bara vänta och se vad som händer mig i framtiden.
Intr vågat höra på inspelningen när Sanna pratade till mig ännu.
Jills har jag hört på och där hade inte andarna suddat, ännu alla fall ;)

Nä vågar man sova nu?
Natts!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: