TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Snabba puckar

Kategori: Allmänt

Efter jag skrev innan gjorde jag helt tvärtom och drog till gymmet med en gång ;)

Blev 30 min på crossen (får vila från o springa. Fått blåsor pga fel håsor) på program två. Körde som ett intervallpass. Svetten sprutade.
Efter det körde jag lite squat i smithmaskinen. Hade som mest 35kg vikter på stången. Vet inte vad det blir eftersom jag inte vet vad stången väger.
Avslutade alla fall med 20 kg på vanlig stång, dvs 40 kg (stång=20).
Ville inte ha så mycket vikter idag.
Kombinerade detta med bencurl. Ingen aning om vikter för det står inte ;) Men körde på "4an".
Maghjl och lunges på 6 kg i vardera hand. Snart fungerar nog foten för dessa övningar med!

Trehörna dominerade på gymmet. Killen jag alltid trott var Bj.B då dom ser lika dana ut var där.
Strörigt att folk är så lika!

Nä man kanske skulle försöka sova lite så man pallar en natt till!
Denna gick bra i vart fall!
Jens är o mekar.
Ha de gutt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: