TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Sommar sol o jobb

Kategori: Allmänt

Bidde ett träningspass som vanligt när jag vaknade på mornen.
Jens var snäll o följde med denna gång.
Mornar är bäst o träna. Då har man det gjort.

Sen har vi donat här hemma. Äntligen börjat på fönsterna. Får förstärkning till helgen.

På söndag blir det dock Steningeboda hela helgen. Offrat mig att hjälpa til..... Sen ska Jens provköra en bil när dom skrapat till banan efteråt. Jag med kanske ;)
Eller nja. Det var kanske det mediumet syftade på igår.
Aja får se.

Ja igår var jag på änglakväll igen. Fick bara höra bra saker. Trodde tvärtom.
Hade Jens systerdotter med mig samt hans ena syster (som fick de i present av mig) och deras budskap var mer intressanta äb mina.
Spelade in henne på mobilen denna gång men har ej lyssnat. Frågade förståss innan och det var tillåtet men andarna brukade sudda en del. Så det blir väl en massa brus misstänker jag. Början hörs alla fall, det har jag testat.

Nu ligger jag på sängen. Ska vila innan jobb.
När jag vaknar imorgon blir det en löptur oavsett väder o temp!

Good bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här: