TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

En blogg utan bilder...

Kategori: Allmänt

...Det är en tråkig blogg.
 
Men jag pallar inte skriva från mobilen eller koppla telen till datan :-)
Inte idag alla fall.
 
Snart dags att fixa till sig. Ska på möte på jobbet. PÅ MIN LEDIGA DAG...
Men jag kan göra lite ärenden efter det sen. Börjes.
Kommer springa upp på träningsavdelningen direkt ;-)
 
Var på gymmet idag. Faktiskt på "normaltid" då andra människor med är vakna. Höll på att vända när det var smockat med bilar utanför. Men jag sket i vilket och gick in. Det var bara peoninärer och några till och dom gick sen,
Körde biceps och rygg men lade även in mina axlar när jag var klar med det.
Känns bra!
Skulle squatta men det verkte i mina ben sen igår så det blev inte några vettiga knäböj.
Erkänner jag satte på lite tungt på en gång med tanke på träningsverken. Skulle tatt hälften.
VIlle inte byta ner mig sen bara ;-) Körde istället endas få reps.
 
Igår beställde jag hem lite saker föressten. Silicea för håret (hud o naglar) samt betacaroten. Kanske svårt att jämföra om det sistnämnda verkar då det snart är sommar och sol. Men det ska ju även vara bra och skydda huden lite också. ANnars är det till för att man ska bli "brun". Läste mig till rätt bra om det igår så jag har nog valt en bra sort.
Köpte detta från svensk kosttilskott.
 
 
 
Nehe dags att göra sig i ordning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: