TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Att gå hem själv på natten...

Kategori: Allmänt

Jag håller ju som vanligt aldrig nåt jag säger... Så jag hamnade på Granada igår. Var där max en timme dock.
Jag hade hunnit nyktra till kändes det som.
Gick och festade hos min granne. Tjejfest till att börja med. Slabbedask och cider.
Sen ramlade det in fler och fler folk av alla kön.
Stunden på Granada använde jag till att spana på folk och dess beteende.
Det är nämligen en del saker jag inte förstår.
Inte blev jag klokare efter att ha gjort det heller och kommer nog aldrig att bli.

Jag bestämde mig att gå hem så jag hämtade jackan.
Började gå ut från parkeringen men vände snabbt på klacken efter att ha sett skumma folk.
Först och främst mötte jag en som alltid är med på alla passen på gymmet. Han glodde så där räligt som han gör på gymmet. Men nu var det ännu värre.
Längre fram var det några fler killar av samma klass...
Jag vända snabbt på klacken och funderade på hus fasen jag skulle ta mig hem. Hade Jens i luren hela tiden så det var skönt. Tänkte gå och fråga vakterna om dom kunde agera ledsagare hehe, men sen var det ett par som skulle köra hem och dom körde mig till vägen. 300 meter.... På vägen hade dom killarna jag inte ville hamna i närheten av redan börjat följa efter två (?) tjejer.
Gud vet vad som hände där....

Jaja, jag överlevde och kom hem helskinnad.

Hemma hävde jag mig i soffan och pratade länge med Jens. Blåste 1,07 i alkomätaren så lite berusad var jag nog ändå....
Sen däckade jag till tonerna av religiösa låtar på Gospel Channal. Vaknade nån timme senare och då var det nåt jäkla väckelseprogram där.

Vaknade i morse när Jens kom hem. Se sov jag till 10. Mår som vanligt bra. Kanske lite tungt i huvudet, det är det ända.

Ikväll kommer Hanna o Ola och vi ska grilla.

Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: