TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Mina skinkor

Kategori: Allmänt

Igår gav jag mig fasen på att jag skulle träna och få redig kännig i rumpan och inte så våldsamt mycket i fram och baklår.
Körde övningar och koncentrerade mig på baken riktigt mycket.
Visst låren känns dom med men skinkorna är värst. GÖTT! 
Börjar snart jobba natt igen och då kommer det att bli lättare och mer regelbundet med träningen igen.
Jag har ju alla fall sprungit näst intill var dag och vatt på passen på gymmet så gott jag kunnat och även då lyft lite grann antingen innan eller efter.
Men det har liksom inte gått jämt ut.
 
Imorgon vet jag alla fall att jag ska dit på (tidig?) förmiddag och köra biceps, rygg samt lite axlar.
 
Idag sprang jag om Edema. Gpsen och hastigheten stämde inte alla fall.
När jag kom till däckfabriken och sprang in där vid gräsvägen så flög en fluga ner i halsen. Jag började klökas och ulka. Ungarna som var där och lekte undrade nog vad jag höll på med.
Inne i skogen nästan framme vid svärföräldrarna fick jag närkontakt med en älg. Tror inte dom kalvat än, men blev lite sugen på att kolla om där låg några bässingar.
Kom fram till verkstaden och blev så glad för Jens hade redan målat bilen :-)
Han plockade fram en annan bil här om dagen som jag tvättade för den hade stått i två år men nähä, så var det nåt fel på toppen  e den bilen.
Så det fick bli Tomelilla/Möre-bilen. Var ju en del fix på den med tanke på hur den hade gått ner sig.
Ska bli spännade och se ifall den mår bra på söndag.
 
Imorgon blir det grilla och till att partaja.
 
Hej hopp
 
Ren blev denna bilen alla fall (motorhuven är tvättad här bara..
 
Men det fick bli den lille blå igen istället :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: