TINAFINIS

...det ordnar sig alltid...

Ont i magen...

Kategori: Allmänt

Har det idag... mår lite illa. Känns som mensverk, men det är det inte.
INte ätit nåt olämpligt heller, ja om det inte var nåt med maten på jobbet igår.
 
Idag har vi rensat skrot nere hos svärföräldrarna.. Slängt i kontainer. Det behövs kan man säga. Syns redan rätt stor skillnad men mycket nytt står framme just nu som ska skäras ner i mindre delar.
Sen ska allt ställas samlat på ställen så det inte ligger överallt.
Kommer nog bli fint.
 
På lördag är det arbetsdag och träning på banan och på söndag är det tävling i Asarum. Jens sa att jag fick välja ett av dom..............................................
Tycker ju det är kul och kolla på han när han kör plus att jag vill ju med köra lite.
 
 
 
 
Jobbat hela helgen och fick hoppa in en extra dag förra veckan då det var lite kaos på jobbet. DÄrför jag klarade jag inte Wargutamningen.
Men jag kämpar på ändå.
Hon har en ny utmaning denna vecka. 22 min planka innan veckan är slut. Det är ju inte så värst avancerat så får se om jag tar mig an den.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: